خواهشمند است نظر خود را به هنگام بازدید از این صفحه مطرح نمائید.

Welcome Iranian Artist

۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

و چرا موقع رفتار حقیقت همه نادان هستند

عشق خاکستری چرازیبا نیست
مرغ زیرک هم مرغی دانا نیست
حقیقت تلخ است
من جهانی می بینم
که پر از نادانی است
و تو پرسشی کردی
خانه دوست کجا است ؟
چه جوابی بدهم تا غمناک نشوی
شاید آنجا نرسیده به آن خرمن سبز
یا کلاس درسی که پر از معلومات است
شاید آن رفته گرخوب باشد
که از بوق سحر تا دل روز بیدار است
او که می شوید  جاروی محبت را
در آب قشنگ زحمت و دانائی
اما هیچ کس نپرسید چرا مرد تنهااست
و چرا موقع رفتار حقیقت همه نادان هستند
خانه دوست شاید دفتر شعر های قشنگی باشد
که در آن لاله ها می رویند
و هوس های عشق پشت در منتظرند
من ندیدم هیچآدم نادانی
برود نان بخرد به اندازه وزن خود
و همه را در یک وعده بخورد و نپرسد
کودک بیماری را
من ندیدم که هیچ مرغ قشنگی برود
درکنار زاغی و بپرسد که چرا رنگ تو زشت و صدایت نا هنجار است 
من نمی دانم که چرا درقفس هیچ کسی کرکس نیست
اما می دانم در باغ وحش می توان کرمس بیچاره را
در پشت قفس های نادانی ها دید
چه سئوالات عجیبی کردی
و من را ما بین زشت و زیبائی ها سرگردان
can you add comment on my page please  to I make sure is working in past years I never had any comment posted here ?

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر