خواهشمند است نظر خود را به هنگام بازدید از این صفحه مطرح نمائید.

Welcome Iranian Artist

۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

دو کلمه حرف حسابی

دو کلمه حرف حسابی با خودم. می پرسم از خودم من سیتی زن کانادا هستم هنرمند و حتی بهترین صنعتی کار مانند پدر بزرگ خدا بیامرز خودم که فامیلش صنعتی بود با این همه استعداد خدا دادی و هنر قادرنیستم گلیم خود را از آب بیرون بکشم. گرانی سرسام آور و مالیات های سنگین در کانادا و غرب. سیستم بردگی مدرن واقعی . باز از خودم می پرسم چه حقی دارم به حکومت ایران توهین کنم و یا انتقادی بگیرم ؟ البته انتقاد کرفتن یا امر به معروف و نهی از منکر حق همه مااست چون فساد آقازاده ها و دیگران را همه می دانند. با خودم می گویم زیر بار حرف زور نروم و حتی بدترین انتقاد ها را از ایران داشتم و دارم ولی خدا شاهد است  دلم میسوزد خون عزیزان ما بچه های مخلص و پاک پای مال هوس های آقازاده ها و آن هائی شود که اسلام را سپر فساد خود کرده اند . از آمریکا نفرت دارم چون دروغ گو و آدم کشان قهاری هستند و فاسد . انگلیسی ها بدتر از همه. دوست دارم مردم ایران را آزادتر ببینم و خودشان عاقل تر متوجه شوند که فرهنگ غربی فاسد و مانند مارزیبائی خش خط و خال است . ایراد از اسلام نیست از خود مااست اکر من فاسدو پول پرست و حریص و زنا کار....نباشم حتما دیگری هم و دیگری مانند ژاپنی ها و ما می شویم ایرانی و سربلند. این ها که در غرب داد می زنند چرا کثافت کاری ها و فساد خود و حکومت های خود را پنهان می کنند ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر