خواهشمند است نظر خود را به هنگام بازدید از این صفحه مطرح نمائید.

Welcome Iranian Artist

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

آرزو هایم مال من

یک سیب دارم
تقسیم همه
قسمتی هم مال تو
آفتاب را ندزدیم
نبریم سر بازار نیاز مردم
بفروشیم گرانتر
و نگوئیم قسم و دروغ
پالان الاغی را هم دزدیدن بد است
مردم آزاری نکنیم
یک دعا هم قسمت تو
حقیقترا تقسیم کنیم
به عقیده مردم نخندیم
مهربان باشیم
چادر گلدار زن همسایه را
نگوئیم بد است
فقر مردم را با نیشخند جوابی ندهیم
دردل خود گل نسرین بکاریم
و غرور را بشوئیم به گلاب
لقمه نانی داریم تقسیم کنیم
آسمان رادوست دارم
مهربان است
وقتی باران می بارد
همه می توانند کاسه خود را پر کنند
پس نگوئیم من می دانم
من ندیدم درخت سیبی با خار
یا انگوری سمی باشد
گور خری  سر کوچه قلدری
چون ازالاغ ها زیباتر
من ندیدم شیری یا پلنگی برود
تاجی بخرد سر کند و بگوید سلطان است
آرزو هایم مال من
عشق هم مال من است
هر چه باقی بود تقسیم همه
حاجی آقا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر